beaucoup de farine

Alla inlägg under april 2019

Av Charlie - 26 april 2019 22:31

Ibland är det skönare att uttrycka sig i ljud än i faktiska ord. Nu är ju detta över skrift men ni fattar säkert konceptet, går det inte att formulera så bara vräk ur vad som än sitter och buttrar däri. Och just nu är det ljudet "blärgh" som gäller, främst över arbetsveckan (som nu är över turligt nog) men också rent i allmänhet- går inte in på det för mycket nu men kanske i framtiden. 


Anyway, nu till mer positiva saker! Jag ska på en mini-utflykt imorgon och umgås med killen i hans hemmastad som ligger ca en timme från göteborg och innan dess ska jag luncha med syrran. Det må vara regn utlovat denna helg och min surf vara helt slut men gud vad detta känns välbehövt. Ska passa på att läsa Stina Wollters bok "kring denna kropp" och kanske t. om lämna en liten review här sen. 


Goda förhoppningar för helgen, speciellt nu när det är lönehelg och jag slipper jobbet som brukar vara extra jobbig under dessa dagar höhö.


Puss på er. 

Av Charlie - 25 april 2019 20:45

Man kanske ska försöka göra lite inlägg nu när man ändå skapat den här bloggen haha. Har inte beslutat helt vad denna blogg kommer att handla om men sånt kan man alltid klura ut senare (I hope) 


Aja, idag har verkligen varit... en dag. Försov mig till jobbet, ringer in och meddelar detta men då klagar de på att jag inte ringde in tidigare- tror de missade detaljen jag sov just då- resten av dagen var ganska körig eftersom det var kvalitetskontroll på jobbet så alla stressade runt medan mitt huvud var halvägs på väg att gå i ide. 


Stod vid mölndals station med dunderhuvudvärk när helt plötsligt så stöter jag på min bästevän av ren slump och resten av dagen omvändes mot det positiva för vi fick välbehövd tid för att bara tjöta och skratta, ibland är universum/ödet snäll mot en ((Ibland))

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards