beaucoup de farine

Alla inlägg under juni 2019

.

Av Charlie - 27 juni 2019 17:25



Yes I'm changing, can't stop it now 


And even if I wanted I would'nt know how


Another version of myself I think I found it now


  

(tame impala, yes I'm changing) 

Av Charlie - 27 juni 2019 16:22

Hallihallå, här är en outfit från några dagar sen när syrran och mamma kom till jobbet efter jag hade slutat, brukar inte se så well-put together ut när det kommer till klädsel so here ya go haha. 

Skulle säkert kunna antränga mig och klä mig såhär varje dag men varför sätta upp en hög standard om man inte kan hålla den liksom? En del av mig strävar nog efter att ha en stil som sitter ihop fint med associarer och allt sånt men samtidigt så skulle det liksom inte kännas som jag.. skumt det där men aja- nog tjatat! 

   

(referensbild så ni kan se färgen på kjolen mer ordentligt)

 

Jag och syrran 


Ha det så bra så länge!

Av Charlie - 12 juni 2019 17:36

Har inte skrivit här på ett litet tag nu men inte mycket har hänt sen senaste inlägget. Jag har jobbat (mest kväll på senaste tiden), smått planerat en resa med kärleken och tecknat- standard grejer.
Har dock funderat över att kanske påbörja diverse "konst" projekt och olika slags utmaningar, vilket egentligen bara är saker som jag vill bli bättre på att teckna, mm.
Några av de projekt som jag vill ge mig in på (men inte kan säga när de väl kommer att dyka upp på bloggen) är:
-min tandregleringsprocess (illustrerad)
-olika serier om hur uppväxten med autism har varit
-bakgrunder, porträtt, karikatyrer osv, alltså några av de saker som jag vill förbättra och utvecklas inom.

Dessa kommer förhoppningsvis förverkligas när jag har lite tid eller energin.

Ha det bra så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards