beaucoup de farine

Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Charlie - 2 februari 2020 09:38

   

Glömde ta bilder fler dagar än två haha, vill försöka lägga upp fler inlägg som detta för kläder osv är ett av mina intressen! 

Idag ska jag försöka vara produktiv o få lite gjort, hoppas ni har en så bra dag som möjligt :) 

Av Charlie - 2 februari 2020 09:17

Hallihallå 


Jobbet gick lite smidigare den här veckan, hade lite storstädning på några duschrum men det var fine. Spred ut alla momenten av storstädningen så jag hade inget på fredagen, vilket var najs. 

Veckan var inte (såvitt vad jag kan minnas just nu) så händelserik, förutom på torsdagen där jag gick med syrran o hennes kompis för att höra Jack Werner, skaparen av creepypodden, prata om sin nya bok och även om podden då såklart. 

   

Det var kul! 

Igår så var jag ute med familjen hela dagen på olika äventyr, först var vi o såg mamma bowla- det var semifinal och hennes lag vann! Därefter så släppte vi av syrran som skulle på en visining av lägenhet och när hon var klar så följde hon med mig för att möta upp någon som jag köpte en tygkasse från nätet av, det gick väldigt smidigt!

 

Kolla så snygg! Den var tydligen köpt i Berlin vilket gjorde mig extra såld haha, saknar den platsen


Ni får ha det så bra!


Ovido - Quiz & Flashcards