beaucoup de farine

Alla inlägg den 10 februari 2020

Av Charlie - 10 februari 2020 19:11

Har inga glasögon på mig just nu så det är lite svårt att skriva men vi kör på ändå (har på mig en ansiktsmask just nu och vill inte kleta ned glasögonen så) 

Tog inga fler outfit-bilder förra veckan men har tagit några idag o igår, ska försöka göra varje dag från söndag till nästa söndag, för att dokumentera vad jag har på mig dagligen haha. Blev inspirerad att göra det veckovis från en kompis när vi pratade i telefon senast :) 

Lyckas jag få ihop det så blir det nog en lookbook på söndag men vill inte lova för mycket ang. fler inlägg framöver, har nämligen en grej på gång som kommer uppta mycket tid och fokus. 

Jag ska försöka ta mig in på design/konstskola och för att detta ska lyckas så måste man ha en portfolio. Jag har ingen. Det är mindre än en månad kvar. Stress. 


MIn hjärna kan vara dum ibland, tänker igenom allt som måste göras och vill typ utföra allting samtidigt. Spelar ingen roll om det är om en månad, dag eller ett år. Den vill göra allt nu nu nu. Så just nu tar denna deadline upp mycket av mina tankar o energi så blir kanske inte bloggande på ett tag tills jag har fått det under kontroll. 


Tills dess hoppas jag att ni alla har det bra! :) 

Skapa flashcards