beaucoup de farine

Direktlänk till inlägg 25 december 2020

25 dec

Av Charlie - 25 december 2020 19:20

Blev inget inlägg igår men det är förhoppningsvis förståeligt med tanke på att det var julafton :) 

Det var väldigt mysig! Spenderade dagen med familjen hemma hos min syster med massa god mat samt julklappsleken som fick sin debut denna jul. Vann inte jättemycket men är nöjd med min vinst ändå!

Visade sig även att min bror var min secret santa och han gav mig ett årsprenumation på galago, en tidning där de visar upp olika serietecknare och deras verk osv, man kan t.om skicka in eget för att försöka få det tryckt! Vi har pratat om den tidningen innan men mindes det knappt så detta kändes som en omtänksam gåva, blev jätteglad :) 


Hoppas ni hade en fin högtid!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlie - 9 maj 2023 17:14

Är jag tillbaka? Vet vem! Eller det kanske jag vet haha. Nä, men jag insåg att det var ett tag sen förra inlägget och har väl ingen annan anledning för det mer än att jag tappade intresset. Vet inte om jag ska börja blogga igen men kanske!    ...

Av Charlie - 14 januari 2022 15:38


Tjolahoppsan, nu vart det ett tag sen jag la upp något här och det finns nån ingen annan anledning än att jag inte orkat eller hittat inspo för inlägg. Vet liksom inte längre vad jag vill få ut av att blogga heh men om jag nu skulle försvinna här ett...

Av Charlie - 15 november 2021 17:56


Så idag var första dagen på nya jobbet avklarat... Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, allt liksom hände så fort och allt är så nytt- känns typ overkligt efter att ha varit icke arbetande i ca 8 månader och nu har jag ett jobb som verkar väldi...

Av Charlie - 9 november 2021 20:41


Hejhej, Så idag var lite av en berg-o-dalbana! Jag fick ett samtal kort efter jag vaknade upp och det var från en rekryterare för ett lager-jobb jag ansökte förra veckan, hon gillade vad hon hörde på telefon och därefter boka en arbetsintervju samm...

Av Charlie - 1 november 2021 11:10

Halloj, jag skulle nog säga att de senaste två åren har jag spenderat som mest tid att verkligen granska och utforska vad det innebär för mig att vara autistisk. Förr brukade mitt tankesätt vara att ja, det är min diagnos och det är inget mer med det...

Skapa flashcards