beaucoup de farine

Alla inlägg under mars 2021

Av Charlie - 23 mars 2021 17:55

Idag har varit en seg dag... Bank-appen har vägrat funka sen igår så har noll överskikt på mina riksdaler och tiden känns bara så långsam nuförtiden! Behöver förändring och det snart! Typ en känsla av att bryta sig fri... 

Mentala hälsan har varit aningen bättre men det är fortfarande en del som tynger och grommar sig längst ned i botten

Aja, saker och ting får la fortsätta rulla på oavsett 


Har iaf min tatuering att se fram emot!!


Kommer jag inte på något mer vettigare att blogga om så kanske jag helt enkelt lägger den helt, vi får se!


Ha det så bra så länge folket

Av Charlie - 14 mars 2021 16:43

Hej, nu var det ett tag sen vi sågs! 


Jag har helt enkelt inte kunnat ha bloggandet som en prioritet de senaste månaderna pga av en rad händelser som tagit mycket kraft och energi och gett mycket sorg att processera igenom (vill inte vara mer specifik än så just nu) 

Men jag vill inte ge upp den här bloggen helt så ska långsamt försöka hitta tillbaks till det! 

Har en del spännande som händer i framtiden, ska t.ex tatuera mig för första gången om mindre än en månad! Hos min favorittatuerare som jag följt länge dessutom! Är så taggad, det är typ det enda jag tänker på haha :) 

Jag har även bestämt mig för att ta ett ganska stort och lite risky steg karriärsmässigt! Mer om det senare... 


Men ja, det är nog allt som finns att säga för tillfället


Ni får ha det så bra! 





Ovido - Quiz & Flashcards