beaucoup de farine

Alla inlägg under april 2021

Av Charlie - 17 april 2021 10:50

Hejhej
De senaste dagarna har varit bra! På torsdagen så hade vi bokat tvättstuga och vanligtvis så tar vi bara de två största sorterade tvättpåsarna and that's it men denna gången ville jag köra en ordentlig tvättdag. Under dagen varvade jag mellan att tvätta och spela animal crossing, min ö har börjat ta form o bli riktigt fin! Kändes som en väldigt produktiv dag
Igår, under fredagseftermiddagen så umgicks jag med några kompisar efter inte ha setts på ett tag! Det var väldigt kul :)
Vi kollade på spiderman från 60-talet och tjötade mest
Sen så pratade jag med en vän i telefon hela den långa vägen hem vilket var fint

Av Charlie - 9 april 2021 18:30

Ja så nu är den på plats!
Innan, påvägen dit så var jag så nervös att jag knappt kunde andas men precis innan släppte det o var då bara taggad haha :)
Gjorde såklart lite ont men helt klart värt det!
Nu såhär efteråt är jag mest heelt slut... Glömde nästan att köpa "snäll" tvål för att tvätta tatueringen påvägen hem så fick springa till närmsta apotek 10 min innan de stänger haha (ska iväg tidigt imorgon så det behövdes handlas idag!)
Nu tar jag det lugnt i soffan med huvudvärk och mensvärk (för självklart var den tvungen att starta idag haha) och ska snart läsa igenom vårdtipsen från studion

Sköt om er tills vi hörs igen!

Av Charlie - 8 april 2021 15:32

Hejhej

Jag har inte varit lika aktiv här som jag viljat men tänkte ändå köra en liten uppdatering!

Har slutat på mitt jobb, eller snarare så slutade min provanställning och jag valde att inte förlänga mitt kontrakt, detta berodde på många anledningar men det var främst att jag inte längre trivdes och inte gillade hur de skötte stället. 

Jag har inget nytt jobb på gång utan planerna nu är att ta ett sorts sabbatsår... Har alltid viljat ha en sån här period så har sparat pengar i 2 år för att det ska vara möjligt! :) 

Ska tillägna denna tid åt olika projekt och saker som jag känner inte riktigt går att ta tag i när man har ett jobb, ett exempel är att knopa ihop en ordentlig portfolio för att kunna ansöka till konstskola när hösten faller in :) 


Och imorgon är dagen för min första tatuering och jag är så taggad!! Kommer såklart skriva och visa bilder när det hela är klart!


Tills dess får ni ha det så bra :) 

Skapa flashcards