beaucoup de farine

Alla inlägg den 2 december 2019

Av Charlie - 2 december 2019 17:59

Hej igen!



Tänkte passa på när jag ändå är igång med bloggandet att lägga upp ett till inlägg, trots tröttheten haha.

Något som är värt att uppdatera är att antalen kryp har minskat massor! Ser de knappt längre och de som jag hittar är bara att plocka bort med lite papper. 

Lite annat att uppdater om är jag ska försöka starta ett projekt! Vet inte än vad det ska vara för något och det blir nog inte direkt något med det idag för orken räcker inte till MEN jag är extremt sugen på att starta upp något som jag kan pyssla med på fritiden under en längre period. 

I flera helger framöver så antingen jobbar jag eller är uppbokad på sociala grejer så det känns bra att ha något för att varva ned. Teckna är mitt sätt att ladda batterierna och bearbeta dagen efter att ha blivit helt socialt utmattad, har varit sån sen barnsben! 


Det var allt svammel för idag, ha det så bra!

Av Charlie - 2 december 2019 17:05

Hejhej

Jag är helt slut just nu för stunden, råkade visst ryckas med i en heldag med farfar och pappa (vilket var trevligt men mitt sociala batteri var redan slut innan!) men nu är jag hemma och ska försöka få ihop ett skapligt inlägg. 

Precis som rubriken lyder så hade jag och kärleken årsdag, i förrgår- jobbade innan så vi spenderade eftermiddag/kvällen ihop med lite mat och bio, vi såg "Zombieland- double tap" vilket var bra. Dagen efter gick bara åt att slappa och umgås- personligen så är det inte vad man gör som spelar roll, utan vem man gör det med :) 


Har knappt lagt upp något om detta på sociala medier så det får bli lite extra här istället!


Han har gjort mig så lycklig det här året, har nog aldrig varit såhär kär i någon innan. Vad jag än går igenom så vet jag att jag har hans stöd (oavsett om han verkligen förstår eller inte så är det att han alltid försöker som räknas) och är bara så tacksam över att få vara hans partner.    


   

Ovido - Quiz & Flashcards