beaucoup de farine

Alla inlägg den 22 oktober 2020

Av Charlie - 22 oktober 2020 19:25

Ja, får väl dra till med ett inlägg även om jag inte har något jätteintressant att skriva 

Dagen var helt okej men väääldigt slö- får inte gå in på detaljer pga policy men kan säga att vi kunde inte utföra en viss del av jobbet så det blev inte så mycket variation under dagen... Hoppade nästan av lyckan när klockan slog "dags att dra hem" MEN det var inte bara seg misär hahha, jag satt bredvid en kollega som nyligen börjat o han var väldigt trevlig att prata med, började även att fila på planer att dra ut med de kollegor jag har kommit lite nämre de senaste två månaderna så det var kul :) Har aldrig umgåtts med en kollega utanför arbetstid haha

Utöver det så har jag inte gjort mycket, tecknade lite för inktober och nu ska jag äta en bulle! 


Ha det :) 

Ovido - Quiz & Flashcards