beaucoup de farine

Alla inlägg den 25 april 2020

Av Charlie - 25 april 2020 18:29

Tjolahoppsan, idag är exakt ett år sen som mitt första inlägg lades upp. 

Tyvärr så har jag inget roligt planerat för just detta inlägg haha, har jobbat idag och varit/är fortfarande helt slut heh 

Känner mig liksom tung i kroppen och väntar in princip just nu bara på en socialt accepterat tid för att gå och lägga sig för dagen haha. 

Igår är också 26 år sen världens bästa föddes! Jag var hos honom torsdag kväll och fredag förmiddag, firade honom på det sätt han hade uttryckt att han ville bli firad på- ta det lugnt och gosa haha. Han åkte iväg senare till falköping för att träffa familjen och jag kunde tyvärr inte följa med den här gången. 



Är så trött just nu att jag inte rikigt få det att låta så hyped men gillade verkligen att få fira honom


När det ändå gått ett år så ville jag ändå lägga upp nånting så there ya go haha 


Ha det så bra!


Ovido - Quiz & Flashcards