beaucoup de farine

Alla inlägg den 8 maj 2020

Av Charlie - 8 maj 2020 19:38

Hejhej

De två senaste dagarna har verkligen känts som en verkligen evighet. Igår kl 8 så mötte jag käkkirurgen för att operera bort mina yttersta hörntänder, jag har gått igenom denna procedur innan på andra sidan och då gick det utan några större problem men kände på mig att denna gången skulle vara jobbigare- and I was right. 

Vill inte gå in på för grova detaljer men vad som skiljde på denna operation från förra kan man säga att första proceduren så behövde de knappt knacka för att tanden skulle hoppa ur, nu fick de använda borr och sen stygn. Min kind blev även mycket mer svullen och det håller fortfarande i sig, jag skulle egentligen jobba idag och i helgen men när chefen frågade hur jag mådde samt om jag skulle orka jobba så var man ju tvungen att vara ärlig så jag berättade att jag mådde skit (i finare ord, don´t worry) Så har varit hemma hela dagen med huvudvärk och en svullen kind. 


Turligt då att ens ansikte redan är ganska runt sen innan så ingen märkte knappt den lilla svullnaden haha. 


Vill också nämna att varje gång jag har träffat kirurgerna så är de alltid trevliga och tillmötesgående och det hjälper mycket :) 


Ha det så bra allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards