beaucoup de farine

Alla inlägg den 3 oktober 2021

Av Charlie - 3 oktober 2021 00:29

Hallihallå, tjolahoppsan och allt sånt där. 


Jag vet, jag vet- det var ett tag sen jag skrev här haha. Jag vill inte sluta med den här bloggen och har inga planer på att göra så, det har helt enkelt blivit saker som kommit emellan samt många gånger som jag har velat uppdatera här men bara inte blivit av. Aja, nu har det blivit dags att skriva igen! 


Som sagt så har jag haft en del för mig, jag var på Gotland en vecka med familjen (tänkte skriva om det men tror inte att det kommer att bli så haha), jag gick genom ett kpti-program för ångest och sysslat med lite projekt här och där. Men det som har hållit mig väldigt upptagen är allt skolsökande och nu jobbsökande! Det är en del men jag kommer skriva mer om det snart :) 


Tills dess får ni ha det så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards