beaucoup de farine

Alla inlägg under januari 2022

Av Charlie - 23 januari 2022 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Charlie - 14 januari 2022 15:38

Tjolahoppsan, nu vart det ett tag sen jag la upp något här och det finns nån ingen annan anledning än att jag inte orkat eller hittat inspo för inlägg. Vet liksom inte längre vad jag vill få ut av att blogga heh men om jag nu skulle försvinna här ett bra tag till så kan man ju ändå lämna en liten uppdatering om nuläget! 

Så i början av december klippte jag mig och återgick till den korta frisyren som jag hade för typ 5 år sen och i början kändes det ovant och nästan skrämmande att inte ha allt hår som man kan gömma sig bakom men nu älskar jag det och är nöjd! 

Det blev även mycket på jobb med black friday och allt julshoppande som folk gärna gör över nätet så fick fullt upp där plus allt vimmel som det blir på hemmafrontet kring juletid- hade en mysig jul hemma hos mormor med familjen men är nog glad att den perioden är över haha. Just nu är det väldigt lugnt på jobbet 

Jag har inte kommit in på några utbildningar än men är reservplacerad i kön för grundkursen i psykologi och är inne på att försöka ansöka till konstskola ännu en gång! 

Och ja, det är väl de uppdateringar jag hade att bjuda på denna gången, nu får vi se när nästa inlägg blir haha 

 

Ovido - Quiz & Flashcards