beaucoup de farine

Alla inlägg den 3 oktober 2019

Av Charlie - 3 oktober 2019 19:47

Ja, inktober-vad är det? För er som inte vet så är det att varje dag (eller varannan dag, en gång i veckan) tecknar man något med "ink" och lägger upp på sociala medier. Vissa väljer att gå utefter en prompt-lista där det står ett ord för varje dag, tex poison och så gör man nåt baserat på det.
Detta är något som jag försöker köra på i år, även om det känns som att tiden inte alltid räcker till, på Instagram. Vill posta här också men det blir nog för bökigt om jag ska lägga upp varje dag så jag lägger istället upp all veckans kladd varje söndag :)

Kan ni inte vänta så länge så finns ju alltid det på insta! @gubbsketch

Av Charlie - 3 oktober 2019 19:38

Glömde nämna i förra inlägget (och man kan inte redigera dem via appen) är att jag även hade ett födelsedagskalas, som tur var några helger efter jag fyllt år och inte längre var förkyld!
Och oj vad kul det var, fick träffa släkten och det var bara en härlig atmosfär-jag ansvarade dessutom över dekorationen som lyckades följa det färgtema som jag hade tänkt vilket gjorde mig väldigt nöjd (älskar när saker o ting matchar!)
Skulle dock ljuga om jag skrev att allt var frid och fröjd hehe... Blir lätt stressad när det är mycket folk, speciellt när fokus är på mig- men Sebastian och min syster var väldigt stöttande så det gick ändå!
Det var i söndags då och sammanfattnings vis var det ett bra kalas!

Fick även träffa Lovisa för första gången sen hon flyttade för att plugga vilket bara gjorde helgen ändå bättre <3

Ha det så fint!

Av Charlie - 3 oktober 2019 19:30

Ja, nu råkade det visst bli ett tag sen jag uppdaterade här-hehe. Känns också som att jag gjorde någon slags build-up inför inlägget om min 20-årsdag som inte var så jättestorslagen. På grund av förkylningen så sov jag mest, men min pojkvän var med och höll mig sällskap under hela helgen vilket var helt underbart! (Som tur är så har han inget emot att sova mycket)
Försökte dra ut på nån bar under kvällen men det blev max med kärleken och några kompisar istället, däckade ju nästan av bara det haha och jag skulle säga att det var en lyckad helg ändå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards