beaucoup de farine

Alla inlägg den 19 oktober 2019

Av Charlie - 19 oktober 2019 14:08

Skrev i förra inlägget att jag inte skulle fortsätta med inktober för att det inte fanns någon energin för det. Men det är inte det enda som inte påverkas av min icke-existerande motivation, jag orkar verkligen inte med något- fokuserar främst energin på mitt jobb och relationer men utöver det, nada- ingen lust för nåt

Jag brukar säga att jag har två moods, nollställd och kärleksrus. Man kanske hör på deras fina titlar vad det innebär men sammanfattingsvis så upplever jag inget annat än kärlek- allt är underbart, alla ska ha en puss och en kram o massor av kärlek osv, medan under nollställd mood så är det precis som jag skrev tidigare samt motsatsen till kärleksruset. 

Frågade runt bland vänner och bekanta men ingen kunde känna igen sig i detta, och jag vill inte leva såhär utan någon slags förklaring så på måndag ska jag träffa en kurator och prata osv


Kom ihåg att dåligt mående är inget att skämmas över, men det är ens egna ansvar.


Ha det så fint allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards