beaucoup de farine

Alla inlägg den 26 augusti 2019

Av Charlie - 26 augusti 2019 14:11

Jag tog lite betänketid den här helgen vilket helt klart var värt det för nu känns saker och ting lite klarare. Passade på att vila benen under tiden också vilket var ett bonus, enligt 1177 som jag ringde så ska man ha på sig stödstrumpor hela tiden (vilket första doktorn jag träffade missade att informera mig om) så det fick bli till att köpa ett par arbetsstrumpor.
Har även kollat in grafisk design lite mer och börjar känna mig mer bekväm med att ha det som en potentiell utbildning. Egentligen gillar jag mest att teckna serieliknade figurer men att sätta press/betyg på det dödar bara all kreativitet så gd känns som en bra mellangrund där jag får vara kreativ utan att ta kål på det som jag verkligen älskar.

Saker och ting börjar kännas bättre.

Ha det så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards