beaucoup de farine

Alla inlägg under april 2020

Av Charlie - 6 april 2020 19:50

Hellu

Jag vet, jag vet... långhelgen är inte förrän slutet av den här veckan men jag tog ut min tidigare hehe. 

Egentligen så sjukskrev jag mig i två dagar pga huvudvärk och utmatthet så det är ingen riktigt ledighet, men vi kan ju låtsas om det haha

Och oroa er inte, det är inte virus utan ibland när det blir för mycket stress så kan jag lätt få huvudvärk och därmed utmatthet inkluderat. 

Denna helgen var precis vad jag behövde, spenderade nästan alla dagarna i Borås med kärleken och slappnade bara av medan vi inte stressade med något. Det fanns liksom inga måsten :)

Under söndagen så tog vi en lång promenad med glass när vädret ändå bjöd på lite solljus, vilket var fint! Jag kände en sån harmoni hela tiden att jag kunde inte ens rubbas igår när jag var tvungen o gå på akutbesök hos tandläkaren. Det var ingen större grej men för att inte skriva alldeles för grafiska detaljer så fick de helt enkelt rätta till ett fel från tidigare innan det blev mer allvarligt. Hela processen var ganska jobbig och tog tid men jag härdade ut för att bara få det överstökat haha


       

Hoppas dessa "harmoni-känslor" håller i sig hela veckan


Ha det så bra!

Av Charlie - 2 april 2020 10:32

Jag vet att det är svårt för många nu och det är prövande tider för alla men måste ändå få mitt skrivet. 

Har varit så otroligt utmattad på det senaste, de har flängt runt med mig på jobbet för (corona-relaterat) extra arbete eller pga personalbrist på flera andra ställen. 

Med corona-relaterat menar jag att de vill man ska torka handtag och andra beröningsområden i affärer lite extra. 

Börjar känna mig mer och mer som ett tomt skal, den här överliggande stressen och osäkerheten hjälper inte heller någon. Som sagt, detta påverkar alla men detta är mina personliga upplevelser. 

Jag tror jag behöver en förändring i mitt liv, något som inte är kontrollerat av viruset och är bara för min fördel. 

Jag vill färga mitt hår haha


Ska se om jag kan få min syster att göra det, hittills så ska jag bara ta det lugnt hemma, teckna lite och försöka hitta tillbaks till mig själv. 




Ovido - Quiz & Flashcards