beaucoup de farine

Alla inlägg den 19 november 2020

Av Charlie - 19 november 2020 18:49

Halloj 


Mår fortfarande sådär (förvånadsvärt nog) och har gjort det de senaste dagarna. För att toppa det hela så har man inget jobb för tillfället, är än anställd men eftersom allt material som krävs för att utföra jobbet tog slut så blev vi hemskickade med garantilön tills antingen det kommer in fler material eller annt jobb dyker upp... 

Har försökt hitta på saker att fördriva tiden men samtidigt som orken inte riktigt funnits, väldigt bra kombo där haha

Blir galen av att bara sitta hemma, mest för att det inte helt känns som hemma för mig (än). Ända sen jag flyttade in i killens lägenhet har vi inte tagit tag att inreda och rensa plats för mina saker än och det börjar komma åt mig heh, känner en enorm lust att bara renovera om hela stället och snart kanske det blir så! 

Meen, har turen som inte är helt jobblös- jobbar just nu på en commission, en samling teckningar, åt en kompis så har iaf något att göra :) Börjar dock att sakna mina kollegor haha men aja, detta kommer inte vara förevigt som tur är! 

Har även en 2-årsdag med killen på ingång att planera så ja, finns saker som ska göras men inte full hjärnkapacitet för att göra dem! 


Fanns inte någon riktigt mening med det här inlägget, ville bara skriva lite haha 


Ha det så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards