beaucoup de farine

Alla inlägg den 10 juni 2020

Av Charlie - 10 juni 2020 17:38

Japp... Nu blev även jag drabbad haha. 

Det var igår som jag började känna mig förkyld men hade inga tydliga symtom som halsont eller liknande utan var mest "groggig" men känner ju min egna kropp och vet skillnaden på "förkyld-groggig" och vanlig "groggig"/hängig.

Som tur var så var jag redan ledig så fick iaf dagen på mig att känna efter ifall något mer utvecklades.

Men idag så slog det till, jag försov mig så missade sjukanmälningstiden för jobbet-smsade chefen men fick inget svar. De är nog inte så pigga på att hur jag ibland är ifrån jobbet men vad ska jag göra?

Jag har då feber och spenderat mest av dagen inpuppad i mitt täcke i sängen, det som är jobbigast med att vara sjuk dock är all överskottsenergi som inte går att bli av med för man mår ju dåligt; kan inte vila i mer än en timme utan att jag måste upp o ta en "promenad" (alltså vandra runt i huset för jag orkar inte gå längre sträckor haha) vilket leder till att jag inte får ordentligt med vila och ughhh... Är inte bra på att vara sjuk haha

Det är ungefär som att sätta en sprallig fartdåre i en bil som inte går mer än 5 k/timmen hehe


Aja, bara att vänta ut den här skiten så gott det går, hoppas ni får en bra dag!


Hej Elin! ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards