beaucoup de farine

Alla inlägg den 29 juli 2020

Av Charlie - 29 juli 2020 16:59

Ja, flyttdagen börjar krypa sig närmare och närmare- om 3 dagar för att vara mer exakt och det känns aningen... överväldigade. 

Har som jag skrev i förra inlägget aldrig någonsin flyttat i mina 20 år här på jorden men glömde nämna en annan stor stressfaktor som blivit betydligt mer påtaglig de senaste dagarna haha. Om till exempel en matbutik som jag har gått till många år och lärt mig vart allt ligger osv så kan det bli lite omställande om jag går oförberedd på att de har möblerat om och så. Nu ser jag saker som har legat på en plats i flera år plockas bort och mitt huvud känns typ disconnected från allt det hela. 


Och ja, detta är vad jag vill fortfarande- Jag vill vara med Sebastian. Meeen det är fortfarande överväldigande. 

Men jag kommer ta mig igenom detta!

Ovido - Quiz & Flashcards