beaucoup de farine

Alla inlägg den 3 juli 2019

Av Charlie - 3 juli 2019 20:26

Vill bara få förklarat lite kort innan jag kommer till rublikens innehåll, om hur jag tänker kring den här bloggen. Jag skriver här som om det vore min dagbok nästan, alltså ofiltrerat och sällan finskrivet vilket det bara kommer att bli mer av eftersom det känns mest bekvämt

Aja, nu till det andra

 

Nu är det bara 16 arbetsdagar kvar och sen är jag ledig! Det känns dock alltid som att tiden går segare när man väl kommer närmare "målet". Men det ska bli skönt när den sista arbetsdagen är över för jag behöver verkligen vila ut

En sak som jag ser fram emot som mest just nu dock är resan som jag och kärleken ska ta till Danmark och sen Berlin. Allt är bokat så nu är det bara att vänta samt packa, något jag alltid gör inför såna här saker är att skriva listor över allt möjligt som kan vara relevant- allt från packning till förberedelser. Det är något som jag har fått från min mamma, kärleken till att göra listor vilket ändå är lustigt hur sånt kan "ärvas" vidare ändå. 

Känns extra spännande för att det är första resan utan några föräldrar och ahh kan knappt vänta!


Har ni någon semester som ni ser fram emot? Dela gärna med er och ha det så bra så länge!


Ovido - Quiz & Flashcards