beaucoup de farine

Alla inlägg den 9 juli 2019

Av Charlie - 9 juli 2019 18:30

8 dagar.. så många dagar har jag kvar att jobba innan ledigheten faller in !!! Har bara några jobbiga skift kvar innan jag kan vila ut, den jobbigaste är nog kvällsskiftet som är sista arbetsdagen. En del av min tycker halvt att min chef är lowkey sadistisk och vill plåga mig (obs, skämtar) eftersom jobba kväll är det mest sega och blähh-iga jag vet och vill försöka skippa det med nån undanflykt... Men jag vet också att jag ändå kommer tvinga mig igenom passet för att det är bara två som har det skiftet varje dag, en kille och en tjej, och han börjar få slut på tjejer att schemalägga den dagen (väldigt få tjejer jobbar kväll) och jag vill inte tvinga nån annan ta skiten hur lite jag än vill göra det sååattteeehhh. Nu vet ni. Jag hatar att jobba kväll. 

Men snart ledig!!!



För er som inte vet, så jobbar jag inom städ. 


Ha det så bra!



Av Charlie - 9 juli 2019 18:19

Idag har jag flera saker att beta igenom så vi får se om jag delar upp det i flera inlägg eller lyckas få med allt i detta inlägg, kommer antagligen bli det förstanämnda.. 


First things first, idag är min hunds (Jack) och katts (Ferdinand) födelsedag! Jack är nu 15 år och Ferdinand 4.      


Berättade detta för en av min kollegor och hon verkade bli uppspeld över händelsen! Vilket ledde till att vi visade och kollade på varandras bilder som vi tagit på våra djur i ca 40 min och det var trevligt haha 

 

Illustrerade detta hehe 


Ovido - Quiz & Flashcards