beaucoup de farine

Direktlänk till inlägg 17 juni 2020

Fick tillbaka resultatet igår

Av Charlie - 17 juni 2020 12:31

Ehm, hejhej-Så ja, precis som rubriken lyder så har jag nu fått tillbaka resultatet från en provtagning för corona som jag tog i måndags. Kan ju säga såhär att det ett av de mest obehagliga saker jag har gått igenom men det gick som tur är över på 5 sekunder haha

Fick tillbaka svar igår vilket jag ändå tyckte gick fort och det var positivit, ingen större överraskning där inte haha 

Men i nuläget mår jag helt okej, känner ingen lukt eller smak längre och är mest dåsig om dagarna but I'm finee. 

Hade en tandläkartid imorse som som jag akut fick avboka och var väldigt uppjagad över det hela haha 


Men ja, så här ser det ut for now 



Ha det så bra 

 
 
Amisa

Amisa

17 juni 2020 14:48

Jag hoppas du får ett lindrigt utbrott av Coronan och snart mår bättre igen!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Charlie

20 juni 2020 21:45

Tack! Jag mår redan bättre :)

 
Johan

Johan

19 juli 2020 13:03

Jag vet inte om du minns mig men jag har glömt att läsa din blogg ett tag. Jag har också testat mig för Corona och det var negativt för min del. För mig gick det också fort som attan att få tillbaka svaret. Testades på tisdagen och svaret på kom torsdag morgon. De sa att det kunde ta en vecka så jag blev lite förvånad. Nästa vecka ska jag vaccinera mig för TBE!

http://www.drangen.bloggplatsen.se

Charlie

21 juli 2020 12:47

Klart jag minns dig, undrade vart du tog vägen :) skönt att det var negativt och gick fort! Smart, borde nog också vaccinera mig haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlie - 9 maj 2023 17:14

Är jag tillbaka? Vet vem! Eller det kanske jag vet haha. Nä, men jag insåg att det var ett tag sen förra inlägget och har väl ingen annan anledning för det mer än att jag tappade intresset. Vet inte om jag ska börja blogga igen men kanske!    ...

Av Charlie - 14 januari 2022 15:38


Tjolahoppsan, nu vart det ett tag sen jag la upp något här och det finns nån ingen annan anledning än att jag inte orkat eller hittat inspo för inlägg. Vet liksom inte längre vad jag vill få ut av att blogga heh men om jag nu skulle försvinna här ett...

Av Charlie - 15 november 2021 17:56


Så idag var första dagen på nya jobbet avklarat... Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, allt liksom hände så fort och allt är så nytt- känns typ overkligt efter att ha varit icke arbetande i ca 8 månader och nu har jag ett jobb som verkar väldi...

Av Charlie - 9 november 2021 20:41


Hejhej, Så idag var lite av en berg-o-dalbana! Jag fick ett samtal kort efter jag vaknade upp och det var från en rekryterare för ett lager-jobb jag ansökte förra veckan, hon gillade vad hon hörde på telefon och därefter boka en arbetsintervju samm...

Av Charlie - 1 november 2021 11:10

Halloj, jag skulle nog säga att de senaste två åren har jag spenderat som mest tid att verkligen granska och utforska vad det innebär för mig att vara autistisk. Förr brukade mitt tankesätt vara att ja, det är min diagnos och det är inget mer med det...

Ovido - Quiz & Flashcards