beaucoup de farine

Alla inlägg den 9 mars 2020

Av Charlie - 9 mars 2020 10:46

Hejhej!

Många av mina senaste inlägg har handlat om portfolion och all stress det har inneburit, men nu är det äntligen över! 

Jag gjorde allt det sista igår, med mycket hjälp av killen, och lämnade in portfolion så det är inget man behöver tänka på idag vilket var deadlinen :) 


Vet inte om den var superbra men nu är det gjort iaf, jag kan släppa det o hoppas på det bästa. I värsta fall så får jag söka till vårterminen istället och då får jag ju ett helt år på mig att förbereda det. 


Övrigt idag så ska jag äntligen få gå på mötet om framtida jobb och ska diskutera om att hitta något i borås, blir det gjort så betyder det att jag kan flytta in hos killen smidigare. Just nu känns som att allt flyter på :) 


Ha det så bra!


Edit: Mötet gick bra men inte riktigt som väntat, berättade om Borås men de hade satt mig på ett annat jobb redan och den flytten kan ta några månader o då är det inte ens garanterat att jobb finns så- there's that. 

Jag kanske hade för stora förhoppningar om detta men det är bara för att jag vill så gärna bo med min kille helst nyss, men man ska inte klaga för mycket- det är ju bra med jobb liksom. 



Ovido - Quiz & Flashcards