beaucoup de farine

Alla inlägg den 5 mars 2020

Av Charlie - 5 mars 2020 21:14

I söndags så kom killen och jag överens om att det vore smidigast att inte ses förrän på fredag för att försöka fokusera på våra projekt och annat som måste bli gjort. Vilket det ändå inte blev mycket av för jag har plågats av en huvudvärk hela veckan och orken har varit låg, har åtminstone lite nu som kan bli till en portfolio (tror jag haha)

Men en sak som jag inte var förberedd på är hur mycket jag skulle sakna honom, vill bara ringa hela tiden osv eller typ skriva kärleksbrev? ett sms kanske räcker haha, eller är röksignaler helt ute? hmm 

   

Lite gulliga illustrationer for y'all för sånt är alltid kul o teckna haha 


Av Charlie - 5 mars 2020 17:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards