beaucoup de farine

Alla inlägg den 30 mars 2020

Av Charlie - 30 mars 2020 20:11

Idag var en tjörig dag, de flängde runt med mig från jobb till jobb hela dagen, det är en massa extra-städ pga viruset, så det är skönt att dagen är över- hoppas imorgon inte blir lika tjörig haha

Utöver det så hade jag en väldigt bra helg, umgicks med mina systrar hela fredag kväll och de drack vin, jag drack cider, och vi pratade minnen samt annat hela kvällen vilket var mys! 

Tog bussen därifrån samma dag så jag var framme i Borås ca 01:30, kärleken mötte upp mig så jag slapp gå ensam :) Sen degade vi bara hela helgen och det var alldeles perfekt haha. Vi "firade" även Earth hour i lördags, men sov typ hela timmen heh- önskar helgen var längre. 

 

 

Idag så blev det en spontan-tripp till IKEA med pappa och syster, där mötte jag en gammal arbetskompis så det var trevligt! 

Ha det så bra nu!


Ovido - Quiz & Flashcards