beaucoup de farine

Alla inlägg under mars 2020

Av Charlie - 5 mars 2020 17:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Charlie - 3 mars 2020 19:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Ugh

Av Charlie - 2 mars 2020 22:10

Dagen gick inte som förväntat.. hade hoppats att få mycket gjort men blev nedslagen av en brutal huvudvärk så fort jag vaknade och den höll i sig hela dagen. 

Enda som egentligen blev gjort i portfolio-väg var en till kroki-teckning. Vilket kanske är inte så illa men sätter som sagt lätt stor press på mig själv heh.

Aja, ny dag imorgon.

Ska nog försöka städa upp mitt rum lite så jag får bättre arbetsyta och är mer organiserad inför flytten hos killen! :)

 

I brist på mer intressantare inlägg så får ni en gullig bild på Ferdinand haha 


Ha det så bra!



Av Charlie - 1 mars 2020 20:51

Imorgon är det exakt en vecka kvar tills deadlinen för portfolion och det känns som att jag inte har kommit någonstans med det heh.. Känns iafall bra att ha någorlunda aning om hur jag vill att det ska vara/förmedla, nu gäller det bara att få ihop det. 

Jag har alltid svårt för projekt med den här sortens press på det, ta bara mitt gymnasiearbete som exempel; jag drog ut på det i evigheter och lämnade in det ca 10 veckor efter deadline (lärarna var turligt nog väldigt tålmodiga/överseende med mig) men nu är det verkligen en deadline, missar jag den så kommer de inte acceptera min portfolio... 

Kommer stänga in mig hela veckan och bara jobba på detta (efter jag har åkt och inhandlat snacks haha) 


Hoppas er första vecka i mars blir en bra sådan!

Ovido - Quiz & Flashcards