beaucoup de farine

Alla inlägg den 1 december 2020

Av Charlie - 1 december 2020 19:41

Halloj! 


Tänkte försöka köra med någon slags adventkalender som jag sett några andra börjat med där jag lägger upp ett inlägg om dagen! Får se hur detta går, kommer antagligen lägga upp dem med nåt lite tecknat till haha 

Iaf, igår firade jag och killen 2 år ihop :) Blev tyvärr uppbokad på jobb under dagen men vi spenderade hela helgen åt att fira! Ville inte stressa fram något så sa bara att vi kommer vakna och sen göra vad vi nu än känner för, vilket blev att laga pannkakor och vara i pyjamas hela dagen! Klagar inte haha, huvudsaken var ju att vi skulle vara tillsammans :) 


Är så tacksam att få vara tillsammans med honom, ingen annan har gjort mig så lycklig! Flytta ihop var definivt en av de bästa sakerna jag har gjort :) 


   

Ovido - Quiz & Flashcards