beaucoup de farine

Alla inlägg den 22 december 2020

Av Charlie - 22 december 2020 21:46

Hejhej

Har inte skrivit på ett par dagar nu, skrev iförrigår och tänkte att det skulle ge mig utrymme för att slippa lägga upp något igår men antar att något gick snett för inlägget finns ej, aja.
Skrev typ bara att jag hade handlat klart alla julklappar vilket kändes skönt! Enda jag riktigt har o skriva om idag är att det är exakt ett år sen min lagliga namnändring gick igenom! :) tyckte det var en kul grej att uppmärksamma haha. Har ju hetat och blivit kallad Charlie i över 5 år men det var skönt o få det skrivet i bokföringen!
Utöver det så rullar jobbet på bra, de som jag gillar o jobba med mest har kommit tillbaka nu och imorgon är sista arbetsdagen innan 4 dagars ledighet!
Helt otroligt att tänka detta året är nästan över
Aja, ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards