beaucoup de farine

Alla inlägg den 2 november 2019

Av Charlie - 2 november 2019 18:54

Hejhej! 

Idag har allt varit hektiskt, jag jobbar helg och tydligen så är det "peak-dagar" i varuhuset och det märktes för oj vad det var kunder! Kunde knappt komma fram med kundvagnen. 

På en vardag så kanske man måste gå ronderingar (fylla på med toapapper/tömma soptunnor) 3-4 gånger på en dag, under helgen (speciellt den här helgen) så kunde det inte gå 20 minuter förrän tunnorna var fulla! Och imorgon upprepas allt igen, ingen lugn stund haha. Turligt då att man ska direkt till kärleken efter jobbet!


Utöver det så har jag startat ett litet projekt att städa ur rummet ordentligt, måste ha råkat försumma det mer än vad jag trodde- det kryllar av kryp! Och jag känner mig så äcklig som både låtit det bli så och dessutom bor i det, vet inte ens vad för sorts kryp det är, vet bara att det ska bort. 

Varför ens skriva om detta? kanske nån tänker, jo för att jag vill att den här bloggen ska bli mer jag- och då är även det mer ofina och ej förskönat inkluderat! :) 

Ni får ha det så bra så länge!

 

ps, någon som vet vad det här är för kryp?




Ovido - Quiz & Flashcards