beaucoup de farine

Alla inlägg den 21 november 2019

Av Charlie - 21 november 2019 20:27

Hejhej

Det känns konstigt att skriva efter det förra inlägget, jag går fortfarande med ett tungt hjärta men livet fortsätter. 

Jag vill knappt vara hemma längre eftersom det känns så tomt men mina ansvarsområden här kvarstår, ett av dem är min älsklingskanin Calcifer samt att rensa bort de äckelkryp som bestämt sig för att flytta in...

(la upp en bild på tidigare i bloggen) 

Idag har jag jobbat intensivt på att få bort dem men de är envisa! Jag dammsög ur alla veck och hörn, inte i hela rummet eftersom det var ganska tröttsamt! Tror jag har hittat deras näringskälla, i lite gammal kaninmat, så tog bort det och nu gäller det bara att rensa ut de kvarlevande- men det får bli imorgon ;)


Har en tendens att bli ganska manisk när det kommer till kryp, jag tycker inte att de hör till inomhus haha


Förhoppningsvis så får jag bort de helt imorgon!


Ha det bra så länge!


Ovido - Quiz & Flashcards