beaucoup de farine

Alla inlägg den 24 november 2019

Av Charlie - 24 november 2019 20:12

Hejhej

Nu har veckans slut kommit och jag tar lite tid och reflektera över vad som händer nästa vecka innan det är dags för sängen (vaknar 4:30 varje dag så då får man lägga sig tidigt!) och det är ändå en del planerat. 

Imorgon så ska jag möta upp med syrran på stan efter jobbet och kolla runt i affärer, onsdag blir det dungeons and dragons med killen samt hans kompisar vilket alltid är kul! (så länge det ej pågår över 6 timmar och dränerar en helt på social energi hehe) och på lördag är det årsdag med kärleken!

Jag ser speciellt fram emot det, vi har inget jättestort planerat utan bara bio och middag. Jag har upplevt det som att ju mindre grej vi planerar-desto mindre stress och ännu mer kul, han känner likadant som tur är!

Mindre turligt är att jag jobbar på lördagen men hade en semesterdag kvar som gick igenom på söndag så åker direkt dit efter jobbet o är redan ledig på måndag så detta kommer bli bra :) 

  

Inläggen känns så tomma utan bilder så här är en på Ferdinand. Han kan inte fånga möss alls men är en fena på att dra hem löv!

 

Trött efter jakten. 


Ha det så bra folket!

Ovido - Quiz & Flashcards