beaucoup de farine

Alla inlägg den 13 november 2019

Av Charlie - 13 november 2019 13:12

Blev väckt imorse av en liten fluffig herre genom att bli petad på näsan, samt lite klöst hehe, varje gång jag sov mer än klappa den kärlekssjuka herren kl 5 på morgonen  

Resten av morgonen gick åt att ringa 1177 för igår morse var jag med i en liten, knapp bilolycka där min förälder råkade backa in i en stenmur, hastigheten var låg men eftersom jag tittade ner och hastigt flög upp med huvudet så fick jag väldigt ont i nacken. När jag ringde så tyckte de inte att det lät jätteallvarligt eftersom majoriteten av smärtan hade släppt dagen efter men det är smart att åka till vårdcentralen så det finns inskrivet ifall det uppstår skit senare och försäkringskassan dummar sig. 

Så det fick bli ca 2,5 timmar på lättakuten. Doktorn sa att det satt mest i musklerna och jag behöver bara stretcha samt äta anti-inflammatorisk ipren ifall det behövs så det är ju bra! 

Ovido - Quiz & Flashcards